Skip to main content

CONTACT:

Abfiad letselschade

Kantoor Den Haag
Rijswijkseweg 518T
2516 HT Den Haag

Route naar Den Haag

letsel@abfiad.nl
+31 (0)70 415 0797

KvK: 27267098

Kantoor Rotterdam
Vierambachtsstraat 98-B
3023 AS Rotterdam

letsel@abfiad.nl
085 – 4820 888

KvK: 77683528

Klachtenregeling

Tijdens uw initiële gesprek heeft de schadebehandelaar u geïnformeerd over ons klachtenbeleid. Bij Abfiad Letselschade staat de tevredenheid van haar cliënten voorop. Desondanks kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent over het contact of onze dienstverlening.

We raden u ten zeerste aan om in eerste instantie in gesprek te gaan met uw (vaste) contactpersoon. Het kan namelijk een misverstand betreffen of een tijdelijke emotie zijn. Als er geen oplossing lijkt te zijn, adviseren we u om een klacht in te dienen. Wij behandelen uw klacht met volledige discretie en initiëren een intern onderzoek.

Waar gaat deze klachtenregeling over?

De klachtenfunctionaris zal het klachtenproces in gang zetten en de directie op de hoogte stellen. Binnen drie werkdagen ontvangt u een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Als wij uw klacht niet binnen twee weken kunnen oplossen of als u niet tevreden bent met onze voorgestelde oplossing, zullen wij een onafhankelijke tussenpersoon inschakelen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt uw klacht op twee manieren indienen.

  • Telefonisch – Bel ons om uw klacht door te geven. U bereikt ons op maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 18.00 uur en vrijdag van 09:00 tot 12:00 op 070 – 415 0 797
  • Per brief – stuur uw brief met uw klacht aan:

Abfiad Letselschade
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Rijswijkseweg 518T
2516 HT Den Haag

Wij hebben de volgende gegevens van u nodig om uw klacht te kunnen behandelen.

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Uw dossiernummer
  • Uw klacht
  • Eventuele onderbouwing
Phone icon
070 415 0797